Wee!

idag har jag varit i stinsen mää nåra orkar egentligen inte skriva så mkt men för lite mer detaljer kolla på min blogg :P
visst har vi ett vackert väder?
först snö, sen regn, sol, snö och sen sol?? vafan kan det inte Bara vara sol?? saknar sommaren, saknar säkert den mer än jätte många, även fast jag varit i Thailand. :D
och föresten bara för att det är lite kaos i Thailand nu, betyder det inte att Thailand är värsta "domedagslandet"
va tvungen att ta det som exempel eftersom bögen brevid mejj i skolan säger så, oc då blir jag lite hyper. hehe.

Bild av google. hmm... jag kanske va där när jag va i phuket... 


En brygga från stranden när jag va i phuket. 08... elr vare 09? jaja


LÄNGTAR TILL SOMMAREN!! // Maba! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0